.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معضل نداشتن فرماندار در آستانه انتخابات

یک منبع آگاه با تاکید بر اینکه شاهد بی تفاوتی و بی توجهی وزارت کشور در نحوه برگزاری صحیح انتخابات مجلس هستیم گفت: با توجه به اینکه از روز گذشته ثبت نام کاندیدهای انتخابات مجلس شروع شد٬ بعضی از شهرهای کشور فاقد فرمانداری و بخشداری می باشد.

این منبع آگاه در گفت و گو با همراهان نیوز افزود: این مسئله در حالی است که حتی بعضی از بخشداران و فرمانداران که در برخی از شهرهای کشور منصوب شده اند مورد تائید وزارت کشور نیستند.

وی با اشاره به اینکه آیا مسئولین نظام اندیشده‌اند شهری که بخشدار یا فرماندار ندارد چگونه انتخابات در آن برگزار خواهد شد؟ تصریح کرد: در حال حاضر در برخی شهرستانها مسئولیت شهرستان بر عهده سرپرست است و برگزاری انتخابات به وسیله سرپرست صورت می گیرد.

این منبع آگاه خاطر نشان کرد: در برخی از شهرها نیز فرمانداران و بخشداران بعد از استعفا به صورت رسمی وارد انتخابات این دوره مجلش شورای اسلامی شده اند و در نتیجه وضعیت آن شهرستان در انتخابات شرایط خاصی است و مسئولیت بخش نظارت بر اجرای صحیح انتخابات را سنگین تر می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد :بعضی فرمانداران آشکارا با کاندیدای مورد حمایت خود به مناطق سفرکرده و دربعضی از شهرها و روستاها به تبلیغ علنی می پردازند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1390
فقط گفتید منبع آگاه کدوم شهر خدا می دونه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.